Myytäviä tuotteita

Ruokolahti-Seuran myytäviin tuotteisiin voit tutustua tällä sivulla.

Ruokolahti-seuran myytäviä tuotteita

Torppareista digiaikaan -kirja  30 e. Kirja on myynnissä Eukonpuodissa Vuoksenniskalla ja sitä voi kysyä suoraan Seuran toimihenkilöiltä.

Yksi Ruokolahden tunnusesineistä on ruutuvaippa. Arvellaan, että tämän 4-vartisen vaipan malli on peräisin keskiajalta.

Ruutuvaippoja on myynnissä museolla ja Ruokolahti-talolla kesän aikana. Vaippaa voi tiedustella myös suoraan puheenjohtajalta.

Iloinen yllätys, Ruokolahti-talon kätköistä löytyi muutama rintakoru vielä lisää. Kysy puheenjohtajalta. Kuvassa on riipus, näitä ei enää ole jäljellä.

Jäljellä osat III – VI.  Eukonpuodissa Vuoksenniskalla tai suoraan Seuran toimihenkilöiltä.

Ruokolahti-Seuran ruutuvaipalla on Saimaa Geopark Partner-logon käyttöoikeus

Saimaa Geoparkin ja paikallisten yritysten yhteistyön vahvistamiseksi Saimaa Geoparkin yrityskumppaneiden käyttöön on tuotettu Saimaa Geopark Partner -logo. Näin Saimaa Geopark ottaa osaa Saimaan alueen vahvaan brändirakennustyöhön ja kasvattaa samalla omaa brändiään.

Logon käyttöoikeuden omistaa Saimaa Geopark ry, ja käyttöön on laadittu tarkat kriteerit. Alueen toimijat voivat anoa yhdistykseltä oikeutta käyttää logoa tuotteidensa ja palveluidensa markkinoinnissa. Avidlyn suunnittelema logo kuvaa Saimaa Geoparkin yhdeksää jäsenkuntaa, maaperää, luontoa ja vettä. Se viestii palveluiden käyttäjille positiivisesta ja vastuullisesta toimijasta, joka arvostaa puhdasta luontoa ja järvivettä, vaalii alueen kulttuuriperintöä ja kehittää omalta osaltaan luontomatkailua. Partner-logolla varustetut tuotteet ja palvelut ovat laadukkaita ja kestävän kehityksen sekä vastuullisen matkailun periaatteiden mukaan tuotettuja ja laadittuja.

Saimaa GeoparkPartner –logoyritysten käytettävissä Saimaa on geologialtaan ainutlaatuinen järvialuemaailmassa ja geologia tuo eteläisen Saimaan alueenmatkailuun uutta sisältöä. Saimaa Geoparkin tehtävänä on edistää kestävän kehityksen tuotteistusta ja toimintaa sekä kehittää alueen luontomatkailua. Alueen yrityksille suunnattu Saimaa Geopark Partner – logo viestii palveluiden käyttäjille positiivisesta ja vastuullisesta toimijasta, joka arvostaa puhdasta luontoa ja järvivettä, vaalii alueen kulttuuriperintöä ja kehittää omalta osaltaan luontomatkailua.

Partner –logolla varustetut tuotteet ja palvelut ovat laadukkaita ja kestävän kehityksen sekä vastuullisen matkailun periaatteiden mukaan tuotettuja ja laadittuja. Saimaa Geopark Partner –logosta kasvaa ajan myötä alueella näkyvä vahva brändi. Partner –logo sitouttaa myös Saimaa Geopark ry:n ja yrittäjät toisiinsa. Yhteinen tekeminen ja tuotteistaminen kartuttaa parhaiten alueen elinvoimaa. Saimaa Geoparkin kansainvälisen toiminnan myötä, myös Partner-logon omaavat yritykset saavat näkyvyyttä ja tunnettavuutta maan rajojen ulkopuolella.

Ruokolahden ruutuvaippoja voi ostaa suoraan puheenjohtajalta.

Lähde: Saimaa Geopark

Lisätietoa: www.saimaageopark.fi